GÖRÜŞ - Tek Türk partimizdi...

15 Nisan 2013 Pazartesi |

Saniye Sütlü

Bizim Bulgaristan Türk topluluğumuzda çok iyi niyetli ve temiz kalpli insanlar var.Bir zamanlar aktif siyasetin içindeydim. HÖH'ün içinde de iyi insanlar var. Tek Türk partimizdi, bizim için çalışıyordu, ben de vaktinde bu parti için canla ve yürekle çalıştım. Türklerimiz için çalışıyorduk, ama daha sonra bizim aramıza Bulgarları da kattılar. Biserov'lar, Sonev'ler, Kostadinov'lar... Bu arada bizim bazı siyasetçilerimiz, para için, kendi çıkarları için kendilerini satmaya başladılar. Bu bir acı gerçektir. Vekillerimiz birer kukla oldular.Yeni kanun ve yasalar peşinden koşturacaklarına, susmayı tercih ettiler...Benim içim artık doldu ve taştı; "Hey güzel Halkım,artık işsiz ve gücsüz durma, okulsuz, dinsiz ve kültürsüz kalma. Kurt sofrasında olanlara asla güvenme." Bugün, halkım işsiz ve gücsüz, benim boğazımdan nasıl ekmek geçsin ki. Ben bundan dolayı partimden istifa ettim. Halbukü bu partiye emek verdim, para verdim. Helal olsun, ben alanlardan değilim, verenlerdenim. Bazıları diyor ki, o tek partimiz, tek dimiz, fakat neden yolsuzluklara karşı susuyorsunuz, neden hakkınızı istemiyorsunuz, kendiniz için değil, gençlerimiz, torunlarımız için. Ben bir Türküm, Bulgarı da sayarım, ama asla onun kölesi olamam. Ben sözümün eriyim. Kimseden yılmam ve korkmam. Beni tanıyan bilir. Ne Doğan'a, ne Kasım'a, ne de yüce Allah'tan başkasına, bir borcum yoktur. Ben doğruluk için varım. Hakkımda iyi konuşanlar da olabilir, rkamdan kötü şeyler de konuşabilirler. Sağolsun, herkes! Şu an ben kimseyi desteklemiyorum, ne Doğan'ı, ne Kasım'ı, ne Bulgaristan'daki başka siyasi güçleri, ne de sivil toplum örgütlerini, aynısı Ana vatan'daki göçmen derneklerimiz için de geçerlidir.Özgürüm düşüncelerimde ve yazdıklarımda. İnternet aleminde çeşitli gruplara üyeyim. Bana en çok yönlendirilen soru; "Kimin tarafındayım, kimi destekliyorum? "Hiç birisini, ne Memleketim Bulgaristan'da, ne de Ana vatan'ım Türkiye'de. Çünkü ben halkımızın yalnız bırakıldığına inanıyorum, kendisinin kimseye bir güvencesi kalmasığını görüyorum. Ben barıştan, dostluktan, birlik ve beraberlikten yanayım. Türkçülük için varım! Çocuklarım ve torunum için varım. Ne mutlu Türküm diyene!