Başbakan Erdoğan'dan Sofya'da okuyan oğlu için denklik sorununu çözmesini istedi

8 Aralık 2013 Pazar |

Başbakan Erdoğan Edirne Selimiye Meydanı'nda halka hitap ederken kalabalık arasından bir vatandaş, çocuğu için Başbakan'dan yardım istedi. 

Başbakan'dan çocuğu için yardım isteyen vatandaş, çocuğunun Bulgaristan Sofya'da okuduğunu ve denklik sorunu yaşadığı için Başbakan'dan yardım talebinde bulundu.

Vatandaşın sesini duyan Erdoğan, Sağlık Bakanı Dr. Mehmet Müezzinoğlu'nu yanına çağırarak vatandaşın sorununu tam olarak öğrenmesini istedi.

Bakan Müezzinoğlu, meydanda bulunan kalabalığın arasına girerek yardım talebinde bulunan kişiyle görüştü. Başbakandan yardım bekleyen kişinin yurt dışında okuduğu çocuğunun denklik sorunu olduğu öğrenildi.

Bakan Müezzinoğlu meydanda bulunan kişiyle görüştükten sonra gazetecilere miting alanında yaptığı açıklamada, "Bir vatandaşımızın evladı Bulgaristan'da okumuş. Denklik sorunu varmış, denklik sorununu bize ifade etti" açıklamasında bulundu.