Göçmenler yüzünden CHP'den istifa etti

29 Ocak 2014 Çarşamba |

Tekirdağ'ın Ergene ilçesinde CHP Ergene İlçe Yönetim Kurulu üyesi Osman Korkmaz, "CHP Ergene ilçe yönetiminden Bulgaristan Göçmenlerine hak ettikleri değeri ve önemi verilmediğini hissettiğim" diyerek istifa etti. `

Ergene ilçesinde CHP'nin sandık kararı almasının ardından 6 aday adayından 4'ünün çekilmesi üzerine 2 aday adayının sandığa gitmesi ile sıkıntılar doruğa çıkmıştı. CHP Ergene İlçe Teşkilatı sıkıntıları bir türlü atlatamazken şimdi de yönetim kurulu üyesinin ile sarsıldı. CHP Ergene Teşkilatında göçmenlerin sesi olarak nitelendirilen Yönetim Kurulu Üyesi Osman Korkmaz istifa etti. Korkmaz, istifa dilekçesinde "Yönetim Kurulu üyesi bulunduğum Cumhuriyet Halk Partisi Ergene İlçe Yönetiminden Bulgaristan göçmenlerine hak ettikleri değeri ve önemi verilmediğini hissettiğim için bu şerefli ve onurlu görevimden istifa ediyorum" ifadelerini kaydetti.

IHA