Bulgaristan'da eğitim alan Türkiyeli öğrencilere duyuru

30 Eylül 2014 Salı |

Yurtdışında öğrenim gören vatandaşlarımızın öğrenimlerine ilişkin işlemleri (Öğrenci belgeleri, diploma tercümelerinde imza, mühür tasdiki vb.) Eğitim Müşavirliklerinin bulunduğu yerlerde Müşavirliklerce, bulunmadığı yerlerde ise Büyükelçilik Konsolosluk Şubelerince yürütülmektedir.

Büyükelçiliğimiz bünyesinde Eğitim Müşavirliği 2014 yılı Mart ayında kurulmuştur. Öte yandan, Müşavirliğimiz henüz yukarıdaki konularda hizmet sunmamaktadır.  Eğitim Müşavirliğimizin yukarıda belirtilen işlemleri yerine getirmeye başlayacağı zamana kadar, bu işlemler Büyükelçiliğimiz Konsolosluk Şubesinde harçsız olarak yapılmaya devam edecektir. Eğitim Müşavirliğimizin bahsekonu öğrenci işlemlerini gerçekleştirmeye başlayacağı tarih ayrıca ilan edilecektir.

Değerli öğrencilerimize duyurulur.

 T.C. Sofya Büyükelçiliği