Yardım çağrısı

10 Haziran 2015 Çarşamba |

"Sayın Yetkililer,

Size İstanbul'dan yazıyorum. Benim bir arkadaşım var size anlattığı bir olayı paylaşmak istiyorum:
Asi Candoğan isimli sözde Varna'nın varlıklı bir kızı Annesi Babası vefat etmiş mal ve parası olduğu için Amcası kendi oğluyla evlendirmek için baskı yapıyormuş Para ve mal ailede kalsın diye. Bundan 1 ay önce Amcası ve oğlu gelmişler zorla evlendirmek istemişler. Çok ağır bir şekilde dövmüşler beyin travması geçirmiş.  Beyninde pıhtı büyümesi olmuş ve yaşam mücadelesini kaybet üzere olduğunu daha sonra hayatını kaybetti yalanı ile Arkadaşımı inandırmışlar. Çok varlıklı olduğundan Varna'da kimsesiz çocuklara okul ve eğim için vasiyet bırakmış. Bulgaristan Başbakanı bu yaptığından dolayı Asi Candoğan isimli kişiye teşekkür etti diye 2 - 3  gün önce haberlere çıkmış. Şuan Arkadaşım Duygusal travma yaşıyor öldüğü için. Asi Candoğan'ın Sözde arkadaşları ile her gün yazışıyorlar. Sana da miras bıraktı Bulgaristan'a gel diye ikna etmeye çalışıyorlar. Arkadaşımda Bende mirası ordaki çocuklara bağışlamak için geleceğim demiş. Kendisi Hem duygusal travmada hemde sevdiğini söylediği Kız için bunu yapmak istediğini bana anlattı. 

Bende Bulgaristandan sürekli olarak para ve dolandırmak isteyen Alocular olduğunu bildiğimden Kendim araştırma yaptım fakat Asi Candoğan isimli hiçbir kişiye rastlayamadım, hiçbir Türkçe yayın yapan Bulgar gazetelerinde böyle bir habere rastlamadım ve inanmadım. Arkadaşımı bir türlü böyle biri olmadığına ikna edemiyorum. Çünkü Hayatını Kaybedip milyon euroluk kimsesiz çocuklara yardım yapan birinin Haber olmaması tuhaf geldi .

Sizden yardım istiyorum. Böyle bir kişi gerçekten var mı. Çünkü arkadaşım Bulgaristana gidip Dolandırılacağından ve hayatını tehlikeye atacağından endişe ediyorum. şimdiden teşekkürler. "

Uğur 
ugurt@hotmail.com


İLGİLİ HABER:

Türkiye’deki erkekleri binlerce euro ile dolandıran ‘alocu’ya karşı açılan dava Bulgarca yüzünden ertelendi

Türkiye’de çok sayıda erkeği telefon ve internet aracılığıyla evlenme ve birlikte olma vaadiyle binlerce euroyla kandıran Resmiye Ramadan’a karşı açılan dava Bulgarca bilmediği için ertelendi. Razgrad’ın Studenets Köyünde yaşayan 31 yaşındaki Resmiye...
23:00 | 0 yorum |

‘Alocu’ların arkasında eski istihbarat uzmanları var

Yıllarca Türkiye’deki erkekleri tuzağına düşürüp, para sızdıran, aşık eden, psikolojik bunalıma kadar sürükleyen ve ‘alocu’ kadınlar olarak bilinen Bulgaristanlı telefon dolandırıcılarının çeteleştiği, sözkonusu çeteleri ise genelde eski istihbarat...
21:05 | 2 yorum |

Razgradlı ‘alocu’ kızdan, Türk vatandaşına 91 bin Avroluk kazık

Razgrad’ın Podayva Köyünde yaşayan 23 yaşındaki bir ‘alocu’ kız, Türkiye’de yaşayan bir erkeğin 91 bin Avrosunu evlilik aldatmacasıyla aldı. Razgrad polisinden verilen bilgiye göre, çeşitli tarihlerde sadece telefonla görüştüğü Razgradlı...
23:25 | 19 yorum |

Bulgaristan'daki 'alocu'ya 20 bin lira gönderdi, yandım anam dedi...

Edirne'de 45 yaşındaki Hasan K., Bulgaristan'dan kendisini arayan ve yardım isteyen kadına para yatırmak için PTT şubesine gitti. Güvenlik görevlisi,polis, Cumhuriyet Savcısı ve gümrük görevlilerinin uyarılarını dikkate almayan Hasan K., ikna edilemeyince...
12:38 | 2 yorum |

DÜRÜST İNSANLARDAN BİLGİ İSTİYORUZ

Sayın Bulgarlar ve Bulgaristan vatandaşı Türkler, Bulgaristan'ın hırsız çingeneleri, uzun yıllardır, Türkiye'deki telefonlara cevapsız çağrı bırakıyor, merak edipte arayan Türk erkeklerini, "burada zor durumdayım, babam öldü, ablamın evinde yaşıyorum....