Yunanlı çiftçiler Başbakan Borisov'a pes dedirdi

26 Şubat 2016 Cuma |

Başbakanı Boyko Borisov, Yunan çiftçilerin sınırı kapatmalarına karşı alacakları bir önlem kalmadığını itiraf etti. 

Parlamentoda söz alan Borisov, Yunanların yaptıklarına bir anlam veremediğini belirterek, "Her gün Brüksel'e mektup yolluyorum, her gün bizzat konuşuyorum onlarla ama ne yapacağımı bilmiyorum. Bu bizim insanlara karşı yapılmış bir soykırımdır. Şu anda kendimi tamemen çaresiz hissediyorum." dedi. Milletvekillerinin 'sınır kapatma ne zaman sona erecek?' konusunda sorusu üzerine kürsüde konuşan Borisov, Yunanistan Başbakanı Çipras ve Avrupa'daki yetkililerle de birkaç kez görüştüğünü, fakat "Çipras'tan tek bir cevap alıyorum o da 'Benim onlar üzerinde kontrolüm yok.' Avrupa ise bu sorunun iki ülke arsında bir sorun olduğunu söylüyor. Artık kime telefon edeceğimi de bilmiyorum. " diyerek milletvekillerinden çözüm fikirleri istedi.