DOST Partisi, 10 Nisan'da kuruluyor

DOST'un ilk kurultayı  10 Nisan'da düzenlenecek. Yeni partinin kurultayında, genel başkanlığa Mestan'ın seçilmesinin yanı sıra partinin yönetim organları ve tüzüğünün belirlenmesi bekleniyor.

Partinin kurucularından Cebel Belediye Başkanı Bahri Ömer, başkent  Sofya'nın Halk Kültür Sarayı'nda bin delegenin kurultaya katılacağını bildirdi.

Kurultaya yurt içinden ve yurt dışından 200 konuğun iştirak edeceğini belirten Ömer, Türklerin yoğun yaşadığı ülkenin güneydoğusundaki Kırcaali bölgesinden kurultaya katılacak delege sayısının da 300'ün üzerinde olacağını kaydetti.

Ömer, kurultay öncesi merkez adresi  Sofya'da olacak DOST partisinin yerel örgütlenme yapısını oluşturma çalışmalarının ise kurultay sonrasına bırakılacağını ifade etti.

4 yorum

  1. HALKIN GERÇEK DOSTU OLSUNLAR DÜŞMANI DEĞİL

    YanıtlaSil
  2. Ей Дост, дюн акшам сени рюйамда гьордюм. Бен дирилдим, сен о"лдюн Адъм адъм емеклийорум деркен, Тарихин каранлъгъна гьомюлдюн.

    YanıtlaSil
  3. bahri yumer de dps den koptuysa.ya dps yi ahmet dogan kapatacak,ya da birileri bu proje icin onlari cok korkutmus

    YanıtlaSil
  4. Ey dost,dun aksam seni ruyamda gordum Ben dirildim- Sen oldun. Adim adim ilerliyorum derken. Tarihin karanliklarina gomuldun

    YanıtlaSil

Eleştiri sınırlarını aşan, kişi, grup ya da topluluğa hakaret, uygunsuz kelime, ırkçılık ve nefret söylemi içeren yorumlara yer verilmemektedir.