Gedik Holding, Kırcaali'ye yatırım yapmak istiyor

2 Mart 2016 Çarşamba |

Gedik Holding, Kırcaali bölgesine yatırım yapmak istiyor. Holdingin Yönetim Kurulu Başkanı Hülya Gedik, Kırcaali Belediye Başkanı Hasan Azis ve bölgedeki iş adamlarıyla görüştü.

Faaliyet alanları arasında döküm, vana, sermaye piyasaları, eğitim gibi pek çok sektörü katmış ve bu alanlarda da öncü kuruluşlarıyla Türkiye’nin en köklü ve en saygın kurumları arasında yer alan Gedik Holding, Bulgaristan’da Türklerin en yoğun yaşadığı Kırcaali’ye de üretim tesisleri kurmak istiyor.

GEDİK bünyesinde 1500’ün üzerinde kişi çalışmaktadır. Holding, yeniliklere  ve  yatırıma  verdiği   önemle   her geçen  gün  büyüyen, kendisini global ve lokal ekonomik şartlara ve değişimlere uydurabilen, stratejik alanlardaki gelişmeleri yakinen takip edip hızlı reaksiyon gösterebilen  geniş  bir  topluluk  haline  geldi.

Türkiye’de başta olmak üzere ilgili sektörlerdeki nitelikli eleman gereksinimini gidermeye katkıda bulunmak ve sosyal sorumluluk bilinci ile 1994 yılında GEDİK Eğitim ve Sosyal Yardım Vakfı’nı (GEV) kuruldu.


Ajans Bg