Yurt Gazetesinin listesi sahte mi?

21 Mart 2016 Pazartesi |

Yurt Gazetesi, Türkiye'ye giriş yasağı bulunduğunu iddia ettiği 143 kişinin isimlerini yayınladı. Gazete, aralarında müftüler, milletvekilleri, belediye başkanları ve meclis üyelerinin bulunduğu 143 kişiye Türkiye'ye giriş yasağı konulduğu belirtiyor. Yurt Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Veysi Şahin, Ajans Bg'nin listeye kaynak gösterebilir misiniz sorusuna henüz cevap vermedi.
Listede adı bulunan Osman Oktay, listenin sahte olabileceği yönünde yorum yapmazken, Mehmed Dikme ve Korman İsmailov söz konusu listenin kesinlikle sahte olduğunu savundu.

Osman Oktay
HÖH eski genel başkan yardımcısı

‘Ahmed Doğan’la aynı listede yer aldığım için kırgınım. Liste gerçekse benim için sürpriz değil.  2005 yılından bu yana Türkiye’ye gitmedim. 15 yıldır eleştirdiğim insanlarla, mafya dediğiminsanlarla aynı listede bulunmak beni üzdü. İki hafta önce Atatürk Köşkü’nden davet aldım. Herhalde DOST’u desteklemem istenecekti ama ben kabul etmedim’.

Mehmed Dikme
Eski tarım bakanı

‘Liste hayal ürünü ve manipülasyon amaçlı yapılmış. 7 Mart günü Türkiye’den döndüm ve herhangi sorun yoktu. Bence liste Bulgaristan’da yapıldı.’

Korman İsmailov
HŞHP Genel Başkanı

‘Liste sahte. Aralarında hayatta olmayan isimler var. Geçen yıl Türkiye’ye gönderilen bir liste’. 

Ajans Bg