26 Nisan 2016 Salı

DOST, resmi kayıt için 12 bin imza topladı

DOST Partisi, mahkeme kaydı işlemleri için 12 bin imza topladı. DOST’a üye olmak için 12 bin kişinin başvuruda bulunduğu bildirilirken, parti yönetimi bugün başkent Sofya’da toplanarak başvuruların onaylanmasını karara bağlayacak.
DOST’tan verilen bilgide, partinin resmi kaydının yapılması için Sofya Şehir Mahkemesi’ne gereken belgelerin sunulması için hazırlıkların tamamlanmak üzere olduğu belirtildi.
Siyasi Partiler Yasası'na göre, bir partinin mahkemece resmi kaydı yapılması için 2 bin 500 üyenin imzası gerekiyor.
Ajans Bg

7 yorum:
Write yorum
  1. Çingeneler DOST'a oy verecek. Yaşasın halkın kardeşliğin dostluğu. Yaşasın Mestan.

    YanıtlaSil
  2. EEE TABİ ÇİNGENELER VERECEK BAŞKA KİM VERECEK.ÇİNGENELERE BASIN PARAYI NASIL SİZE VERECEKLER. SİZ ANCAK BUNU YAPARSINIZ OY ÇALARAK

    YanıtlaSil
  3. ÇİNGENELER VERECEKMİŞ. DÜNYADAN HABERİN YOK SENİN. DOST HÖH DEĞİL Kİ PARAYLA OY ALSIN ÇİNGENELERDEN. SEN TÜRKLERE ÇİNGENE Mİ DİYORSUN ŞİMDİ. AKLINDAN ZORUN MU VAR SENİN KARDEŞİM. HÖH ARTIK TÜRK PARTİSİ DEĞİL. EVET TÜRKLER KURDU AMA ARTIK TÜRKLERİN PARTİSİ DEĞİL. ZATEN GENEL BAŞKAN OLARAK POMAK SEÇTİNİZ.

    YanıtlaSil
  4. Ben çingenelere para vermeseler de yine DOST'a oy vereceklerini demek istedim bu bir. Sonra da DOST'un parayla oy alacağına da inanmıyorum. HÖH zaten türk partisi değil katılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. HÖH türk partisidir kardeşim. DOST türklerin oylarını bölmek için kuruldu.Parlamnetoda Mehmet ve Ahmet olmıyacak ya en çok buna üzülüyorum ben.Bakın bulgar parlamerntosuna hepsi ırkçı türk düşmanı.Bunu engeleyyecek tek bir parti var o da HÖH dür kardeşim.

    Mustafa Karadayı millet olarak Türrk'dür.Babası Din hocasıymış o yüzden oraya gitmiş kardeşim.Bilmeden konuşmayın kardeşim.siz bu işler için daha küçüksünüz yaşınız yetmiyor.
    Bulgaristan Türkjlerinin özgürlüğü HÖH'e borçludur.Bende Bulgaristan Göçmerniyim ama kaç yıldır Yalova'da yaşıyorum.Memleketime gidince parlamnetoda Türk ismini görünce gururlanıyorum kardeşim

    YanıtlaSil
  6. Bulgaristanda yadhayan Turkler ozgurlğunu Turkıyeye borcludur.Eyer Turkıye oç asaydı bıze bıshey vermeyeceklerdı.Artık Hoh dıye bır partı kalmadı Ahmet Doğanın şirketi var.isteyen Doğanın Şırketını isteyen Bulgarıstanda yşayan turklerın partısı olan Dost u desteklesın

    YanıtlaSil
  7. ya bi gidin ya. höh müş dost muş hepsi hikaye . cebini dolduracak olanlar yine doldurcak. size hala ağzınızı açıp bakın.ahmet doğan cebini doldurdu. tam lütfi de dolduracaktı dur dediler. şimid lütfi amca da dost kurdu. yani dost kazığını gösterecek yakında. lütfininde ne mal olduğunu ben geönlik yılalrımdan bilirim.

    YanıtlaSil

Eleştiri sınırlarını aşan, kişi, grup ya da topluluğa hakaret, uygunsuz kelime, ırkçılık ve nefret söylemi içeren yorumlara yer verilmemektedir.