Teklas'ın sahibi Raul Danon: 'Eleman sıkıntımız yok'

15 Mayıs 2016 Pazar |

Teklas Kauçuk Yönetim Kurulu Üyesi Raul Danon, Ajans Bg’ye yaptığı özel açıklamada Kırcaali’deki üretim tesislerinde elaman sıkıntısı yaşamadıklarını belirtti. Mevsimlik işler nedeniyle elemanların Teklas’a işe girdiklerinde süreklilik göstermemesi yüzünden bazı sıkıntıların yaşandığını ancak aşılacağını kaydetti. Danon, Kırcaali'deki yatırımlarının kapasitesini artırmaya devam edeceklerini açıkladı.

Raul Danon, Teklas'ın Kırcaali'deki üçüncü üretim tesislerinin açılışında yaptığı konuşmada şunları söyledi:
  “Daha dün gibi hatırlıyorum, bundan 5 yıl önce Başbakan Boyko Borisov ve Teklas’ın kurucusu babam Mordo Danon ile ikinci fabrikanın açılışını gerçekleştirmiştik. Sayın Borisov, siz ozaman babama bir söz vererek şöyle demiştiniz: Siz üçüncü fabrikayı yapın, ben de Maritsa Otobanı’nı tamamlayacağım demiştiniz. Bugün gururla görüyoruz ki, bunların ikisi de gerçekleşti. Tahminime gore,  Sayın Borisov, bugün bana dördüncü fabrikanın ne zaman yapılacağını soracak. Ben de buradan kendisine en yakın zamanda diyorum.’ 
Ajans Bg