Hasene Yardım Derneği'nden Kırcaaliideki İhtiyaç Sahiplerine Yardım

4 Haziran 2016 Cumartesi |

Hasene Yardım Derneği'den Bulgaristan'daki İhtiyaç Sahiplerine Yardım
Merkezi Almanya'nın Kerpen şehrinde bulunan Hasene Yardım Derneği, ramazan ayı öncesinde Bulgaristan'da ihtiyacı olan ailelere ve yetim çocuklara gıda yardımı yaptı.

7 saat önce
Merkezi Almanya'nın Kerpen şehrinde bulunan Hasene Yardım Derneği, ramazan ayı öncesinde Bulgaristan'da ihtiyacı olan ailelere ve yetim çocuklara gıda yardımı yaptı.

Hasene Yardım Derneği yetkilileri, "Sofralar kumanyanızla bereketlensin, mazlumlar sevinsin" sloganıyla düzenlenen ramazan kumanya kampanyası kapsamında Kırcaali şehrinde muhtaç ailere çeşitli gıda ürünlerinden oluşan kumanyalar dağıttı.

Hasene Derneği'nden İbrahim Uğurlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "İhtiyaç sahibi kardeşlerimiz ve yetim çocuklara ramazan kumanyası dağıtmak için Bulgaristan'a gönderildik. Rabbime şükürler olsun bu yıl derneğimiz 82 bin kumanya topladı ve yaklaşık 300 gözlemci ile dünyanın 52 ülkesine ulaştı. Bu ülkelerden biri de Bulgaristan ve buradaki Müslüman kardeşlerimiz" dedi.

Uğurlu, yardım kampanyasına bundan sonra devam edeceklerini ifade etti.

Kırcaali'deki gıda yardımı dağıtımına Bulgaristan Başmüftülüğü yetkilileri de katıldı.

AA