İlhan Küçük: 'Strazburg belediye başkanı, Müslümanların bayramını kutlamak için camiye geldi'

6 Temmuz 2016 Çarşamba |

Bayram Namazı sebebi ile dün sabah Strazburg Eyüp Sultan Camii ziyaret ettim. Namaz kılmam ve Strazburg'da bulunmam aslında önemli değil. Ben uzun zamandan beri camiye gidiyorum. Beni şaşırtan, Bayram namazın başlamasına 5 dakika kala mikrofondan yapılan açıklama - "Ramazan Bayramı dolayısıyla, Strazburg´da bütün Müslüman vatandaşlarının Bayramını kutlamak için Camiye Strazburg Belediye Başkanın gelmesi".
İnanamadım, cami görevlisinin hata yaptığından emindim. Fakat yanılmışım - Müslüman olmayan Strazburg Belediye Başkanı saat 06:20´de geldi ve orada bulunan 2000 kişinin Ramazan Bayramı'nı tebrik etti ve daha sonra kalabalığın alkışları eşliğinde camiden ayrıldı.
Görevim siyasi değil. Beni, sadece çok etkileyen ve bir o´kadarda düşündüren izlenimi, sizlerle paylaşmaya karar verdim.
Bana inanmazsanız, dün sabah cekilen resimleri paylaşıyorum.
HERKESE İYİ BAYRAMLAR.