Fethullah Gülen: "Naim Süleymanoğlu'nu sevmiyorum"

18 Ağustos 2016 Perşembe |

FETÖ lideri Fethullah Gülen'in, geçmiş dönemde Hakan Şükür ve futbolcularla yaptığı toplantıda "Dua ve himmetlerle Galatasaray'ı ayağa kaldırmamız lazım" sözleri ortaya çıktı.

FETÖ lideri Fethullah Gülen'in eski Galatasaraylı futbolcu Hakan Şükür ile yeni görüntüleri ortaya çıktı.
"Beşiktaş'taki ve bazı arkadaşların selamlarını getirdim"
Yıllar önce çekilen görüntüde Hakan Şükür, kendisiyle birlikte olan arkadaşlarının ve Beşiktaş'taki bazı arkadaşlarının selamlarını Fethullah Gülen'e iletiyor.
"Naim Süleymanoğlu'nu sevmiyorum"
Gülen ise konuşmasında eski milli halterci Naim Süleymanoğlu'nu sevmediğini ifade ediyor.
"Düşüncemi arz ettim"
Ortamda bulunan kişi Hakan Şükür'ün İtalya'ya transferine ilişkin kararını Gülen'in tercihine göre vereceğini ifade ediyor. Gülen de bunun üzerine "Arz ettim ben o düşüncemi" diyor ve şöyle devam ediyor; "Dua ile himmet ile Galatasaray'ı ayağa kaldırmak lazım."
CNNTÜRK