HÖH Genel Başkanı Mustafa Karadayı birleşin çağrısından sonra ne dedi?

25 Aralık 2017 Pazartesi |

Karadayı:
'İKİ YÜZLÜ VE HAZIRCILARA YER YOK. YANILDIM DİYEN KARDEŞLERİMİZ GELSİNLER'
Partinin kapıları yanlış yaptım diyenler için açık olduğunu söyleyen HÖH Genel Başkanı  Mustafa Karadayı, ancak iki yüzlü ve hazırcı insanların bulunduğunu kaydetti. Karadayı, hazırcı ve ikiyüzlü kimsenin partinin çatısı altında yer alamayacağını vurguladı.

Mustafa Karadayı:
1990 yilindan bu yana içimizden birileri bize karşı, birliğimize karşı çıktılar.
Bizim birliğimize karşı çalışanlar, içimizden birileriyse hain olurlar. Yanılmış kardeşlerimize çağrıda bulunuyorum. Sizin yeriniz bizim bayrağımızın altında, bizim yanımızda.
 Her bir kişi kendi yanlışını anladıysa, kendi vicdanında, kendi kalbinde ben yanıldım yanlış yaptım dediyse yerini bulacak. Ama iki yüzlü hazırcı olanlar var. İşte onlar yer bulamaz yanımızda. Türkiye'den ricamız şuydu. Türkiye'nin iç siyasetine bizi katmayın ve bizim iç siyasetimize de karışmayın.

Ajans Bulgaristan