'Benim Memleketim' konulu kompozisyon yarışması

6 Şubat 2013 Çarşamba |

ULUSLARARASI ANADİLİ GÜNÜ VESİLESİYLE BİZ DERNEĞİ ve KUZEY VE DOĞU TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİ DERNEĞİ BENİM MEMLEKETİM KONULU KOMPOZİSYON YARIŞMASI DÜZENLİYOR.


1. Yarışmanın Konusu
“BENİM MEMLEKETİM”

2. Eserleri Gönderme Tarihleri: en geç 19 Şubat 2013

4. Yarışmaya Son Katılım Tarihi 19 Şubat 2013. Bu tarihten sonra gelen eserler değerlendirmeye alınmayacaktır.

5. Eserlerin Gönderileceği Adres:

biz_shumen@abv.bg

bgdernek@abv.bg

6. Katılım Koşulları
Yarışmaya Bulgaristan genelinde yaşayan 8 -18 yaş arası Türk soylu öğrenciler katılabilir.
Yarışma 3 kategoride yapılacaktır.
Eserler, A4 sayfa boyutunda, 12 punto, Times New Roman karakteri ile 2 sayfayı geçmeyecek şeklide 1 nüsha halinde teslim edilecektir.
Anlatım tekniği serbesttir.
Eserlerin son sayfasına yarışmacının adı, soyadı, yaşı, şehri/ köyü, okulu ve telefon numarası yazılmalıdır.
Her yarışmacı öğrenci bir eserle katılabilir.
Değerlendirme, üç kişilik bir seçim kurulu tarafından 20 Ekim 2013 tarihinde yapılacak.


 BİZ DERNEĞİ