Gedik Holding, Bulgaristan’a üretim üssü ile geliyor

15 Haziran 2020 Pazartesi |


Gedik Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hülya Gedik, Doğu Avrupa’da bir üretim üssü kurmayı hedeflediklerini söyledi. Hülya Gedik online medya buluşmasında yatırım için, Romanya ile Bulgaristan’ı değerlendirdiklerini, ibrenin Bulgaristan’dan yana olduğunu kaydetti. Kaynak, vana ve döküm alanında faaliyet gösteren, 90 ülkeye ihracat yapan Gedik Holding, Kasım 2019’da Azerbaycan’da fabrika açmıştı.

'HENDEK'E YAPTIĞIMIZ YATIRIMA DEVAM ETTİK'

Pandemi sürecinde üretime ve yatırımlarına devam ettiklerini vurgulayan Hülya Gedik ’’Hendek’e yaptığımız yatırım pandemi sürecinde de devam etti. Sakarya 2.Organize Sanayi Bölgesi’ndeki 100 dönümlük arazide kurulu döküm ve vana üretim tesisinin yanına 150 dönüm üzerinde yeni bir elektrot üretim tesisi kurduk. Böylece Doğu Avrupa’dan Hindistan’a kadar, dünyanın en büyük kaynak makinesi ve sarf malzemelerinin üretim tesisini kurduk. Yeni dönemde yurtiçindeki tüm üretim tesislerimizi tek bir çatı altında toplayacağız. Buradaki süreç tamamlanmak üzere.’’ dedi. Gedik ikinci binayla birlikte yaptıkları yatırımın 100 milyon Euro’yu geçeceğini öngördü.

'EĞİTİM VADİSİ KURUYORUZ'

Pandemi sürecinde üniversite için yeni kampüs alanının inşaatına devam ettiklerini belirten Gedik şöyle devam etti: “Bizde spor bilimleri fakültesi var. Bir saha yaptık ve bu sahada inşallah milli takım için Türkiye’yi temsil edecek öğrenciler yetiştirmeyi amaçlıyoruz.Atletizm pistleri vb açık alanları tamamlamıştık. Pandemi döneminde binaların inşaatını da bitirdik. Yeni kampüs ile birlikte Gedik Meslek Yüksek Okulu ve Gedik Holding’in de bulunduğu Pendik’teki bu bölge yeni eğitim öğretim döneminde bir eğitim “hub”ı ; Gedik Eğitim Vadisi olarak hizmet verecek.’’

Üniversitenin yeni kampüsüne bugüne kadar 60- 70 milyon TL civarında yatırım yaptıklarını aktaran Gedik, yapacakları toplam yatırımın 200 milyon TL’yi bulacağını kaydetti. Gedik ’’Gedik Eğitim Vadisi üniversite-sanayi işbirliğinin en iyi örneklerinden biri olmaya aday’’ dedi.

‘PANDEMİYE YANITIMIZ ÜRETİME DEVAM ETMEK OLDU’

Pandemiye üretime devam ederek yanıt verdiklerini anlatan Gedik ’’Pandemi öncesi aldığımız siparişlerin tedariğine ara vermedik. İzinler aldık, hafta sonları bile çalıştık. Fazla mesai yaptık. Kendi e-ticaret platformumuzu kurduk. Ayrıca çeşitli dijital pazaryerlerini aktif olarak kullanmaya başladık. Çok iyi sonuçlar aldık. Buradaki operasyonumuzu daha da büyüteceğiz.’’ diye konuştu.

Habertürk


Gedik Holding, Kırcaali'ye yatırım yapmak istiyor

2 Mart 2016 Çarşamba

Gedik Holding, Kırcaali bölgesine yatırım yapmak istiyor. Holdingin Yönetim Kurulu Başkanı Hülya Gedik, Kırcaali Belediye Başkanı Hasan Azis ve bölgedeki iş adamlarıyla görüştü. Faaliyet alanları arasında...