‎''Son Mutluluk Kumpanyası'' müzikali Kırcaali Tiyatrosunda sahneye konuldu

17 Şubat 2012 Cuma |

Antalya Devlet Tiyatrosu Müdürü Selim Gürata ''Hisseli Harikalar Kumpanyası'' müzikalini ''Son Mutluluk Kumpanyası'' adı altında Kırcaali Tiyatrosunda sahneye koydu. Oyunun ilk gösterimi T.C. Filibe Başkonsolosu Ramis Şen'in de katılımıyla gerçekleşti.Başkonsolos Şen yaptığı konuşmada 'Kırcaalili hemşerilerimi saygıyla selamlıyorum. Kırcaalili hemşerilerim diyorum zira ben de Kırcaali’den göç etmiş bir ailenin çocuğuyum. Bu itibarla Kırcaali’de olmak benim için her zaman ayrı bir mutluluktur. Bu akşam çok güzel bir oyun seyrettik. Bizleri bu imkanı sunduğu için Antalya Devlet Tiyatrosu Müdürü Sayın Selim Gürata’ya ve Kırcaali Tiyatrosu oyuncularına çok teşekkür ediyorum. Kırcaali’de Kadriye Latifova Tiyatrosunun kapatılması bizleri çok üzdü. Yaklaşık 2 yıl aradan sonra ilk kez Kırcaali’de bir Türkçe oyun seyretme imkanına kavuştuk. Bunun için ben Sayın Gürata’ya ve Kırcaali Tiyatrosu Müdürü Sayın Panev’e teşekkür ediyorum. Türkçe oyunların devamını diliyorum. Bu güzel oyunu sahneye koyan Sayın Gürata ve Kırcaali Tiyatrosu ekibine sizlerden bir kez daha alkış rica ediyorum. Saygılar sunuyorum' dedi.

Kırcaali'de Türkçe oyunlar sahneye koyan ''Kadriye Latifova Tiyatrosu''nun 28 Temmuz 2010 tarihinde kapatılmasının ardından ilk kez bir Türkçe oyun Kırcaali'de sahneye konulmuş oldu.