Doğan'ın annesi: 'İnşallah hiçbir ana evlâdını o halde görmez'

26 Ocak 2013 Cumartesi |

HÖH genel başkanlığından istifa eden Ahmet Doğan'ın ailesi suikast girişiminden sonra hâlâ olayın şokunu atlatıp kendine gelemedi.

Saldırının ardından kimseyle konuşmak istemeyen ailesi sonunda suskunluğunu bozup Bulgar medyasına konuştu. Varna’nın Drındar Köyünde yaşayan Ahmet Doğan’ın en küçük kız kardeşi Nevin, olayı Sofya'da yaşayan kız kardeşi Sevinç'ten öğrendiklerini söyledi.
Annesi Demiriye ile ilgili "O günden bu yana yalnızca ağlıyor. Psikolojik olarak sarsıldı. Tam bir şok içinde! Video görüntülerini görünce kriz geçirecekti!" diyen Doğan’ın kardeşi Nevin "Ben de o şokun etkisini atamıyorum üzerimden. Bunlar ne biçim koruma böyle. Nasıl olur da bir adam silâhla ve iki bıçakla konferansa girebilir. Kimse mi korumuyormuş orasını?" diye sordu.
Doğan’ın annesi Demiriye ise "Allah korusun! Oğlunuzun başına silâh dayansın... İnşallah bu, hiçbir ananın başına gelmez! Öyle görünce ne yapacağımı şaşırdım. Şoka girdim. Çok zor, korku içindeyim. Şaşıyorum bir insan silâhla, iki bıçakla nasıl girebilir oraya. Demek ki bu işin içinde bir iş var" dedi.
Bulgar gazetecilerin, "Olayı duyunca kendinizi nasıl hissettiniz?" şeklindeki soruya "Biliyor musunuz bu bir ana için ne demek. Ne yapacağımı bilemedim... Çok zok çok. Herkes korku içinde. Hiç kolay değil..." diye cevap verdi.
Varna’nın Drındar Köyünde yaşayan Ahmet Doğan'ın ailesi, 25 yaşındaki Oktay Enimehmedov'un neden silâh doğrultuğunu bir türlü anlayamadıklarını kaydetti.

AJANS BG